شرایط مرجوعی کالا

1- سلامت فیزیکی کالا:

اگر کالای فروخته شده در هنگام تحویل به مشتری دارای آسیب دیدگی فیزیکی و ظاهری باشد. و دچار عیب فیزیکی شده باشد.

در این حالت مشتری می تواند کالا را ظرف مدت ۴۸ ساعت در بسته بندی و کارتن اصلی خود به سایت موژان مرجوع کند.

2- پلمپ کالا

در این ‌بین لازم است که کالا به همان شکل که بسته بندی شده است و بدون مخدوش کردن و از بین بردن پلمپ ان برای موژان مرجوع شود.

3- تطابق ادعای موژان با کیفیت کالای تحویلی:

کالای ارسال شده از نظر شکل و ظاهر و فیزیک و یا مشخصات با کالای خریداری شده در سایت موژان مغایرت داشته باشد.

در این صورت نیز خریدار می تواند کالا را به هماهنگی با واحد فروش و یا خدمات پس از فروش به موژان مرجوع کند و موژان باید دقیقاً و عیناً همان کالای خریداری شده با همان مشخصات را به خریدار تحویل دهد.

در این حالت باید توجه شود که کاربر نباید از کالا استفاده کند و باید کالا به همان صورت و شرایط اولیه به موژان بازگردانده شود.

4- اصالت کالا (برقراری شرایط کیفی و کمی ادعا شده توسط موژان) :

یکی از مهم‌ترین قوانین مرجوعی کالا این است که کالایی که به مشتری تحویل داده می‌شود.

غیر اصل باشد و در این صورت مشتری می تواند نسبت به مرجوعی کالا اقدام کند. موژانباید نسبت به کالای و کیفیت آن تعهدات لازم را به خریدار اعطا نماید.

و از ارسال کالای غیر اصل به مشتریان خودداری نماید. کالای ارسال شده باید در بسته بندی، جنس، کیفیت و موارد دیگر دقیقاً مطابق نسخه اصلی و قرار داده شده بر روی سایت باشد.

5- انصراف خریدار از خرید قبل از ارسال و یا دریافت کالا:

لغو سفارش مشتری نیز یکی دیگر از بخش های قوانین مرجوعی کالا می باشد.

بدیهی است که اگر مشتری اقدام به لغو سفارش خود نماید باید این موضوع را به کارشناسان فروش و مسئول خدمات پس از فروش اعلام کنید

تا آن‌ها نسبت به مرجوعی کالا اقدام نمایند و بعد از برگشت کالا به انبار نسبت به بازپرداخت هزینه خرید به خریدار اقدامات لازم صورت گیرد. 

دقت کنید، در صورتی که موژان کالا را ارسال نکرده باشد، هیچ هزینه ای نباید به عنوان خسارت کسر شود، اما در صورتی که کالا ارسال شده باشد،

موژان می تواند هزینه ارسال (مستند به فاکتورهای اداره پست و یا فاکتورهای شرکت باربری) را از هزینه دریافت شده از مشتری کسر کند.

6- نو بودن کالاهای خریداری شده و عدم استعمال قبلی آنها:

یکی دیگر از قوانین مرجوعی کالا که بسیار مهم است این است

که کالای فروخته شده اگر به عنوان کالای نو به مشتری تحویل داده می‌شود حتماً نو باشد. در صورتی که به خریدار کالای دسته دوم و کارکرده تحویل داده شود

مشتری می تواند فرآیند مرجوعی کالا را پیگیری و نسبت به مرجوع کردن کالای دریافت شده اقدام نماید سایت موژان نیز موظف است

ضمن دریافت کالای مرجوع شده نسبت به تهیه و ارسال کالای نو و دسته اول به مشتری اقدام نماید. در اینجا تمام هزینه های برگشت و ارسال مجدد بر عهده موژان است.

7- شرایط پس از فروش و ضمانت نامه های موثق و زمان دار:

یکی دیگر از موارد مهم در قوانین مرجوعی کالا عدم وجود گارانتی و یا مخدوش بودن گارانتی دستگاه ارسال شده است.

در صورتی که کاربر متوجه شود که دستگاه برخلاف اعلام سایت موژان فاقد گارانتی معتبر بوده و یا گارانتی ارسال شده مخدوش باشد.

کاربر می تواند به راحتی کالای دریافت شده را به سایت موژان مرجوع کند. مرجوعی کالا در این حالت باید با مرکز فروش سایت موژان هماهنگ شود

و کالا به سایت موژان مرجوع داده شود. سایت موژان نیز موظف است نسبت به دریافت کالای مرجوعی اقدام نموده

و یک کالا با گارانتی اصل و معتبر و سالم برای مشتریان ارسال نماید. (هزینه ارسال مجدد و غیره بر عهده موژان است).

8- شرایط مرجوعی کالا در صورت نداشتن ضمانت و گارانتی:

پس از گذشت مهلت 7 روزه مرجوعی کالا در صورتی که کاربر بداند که محصول براساس اعلام سایت موژان فاقد گارانتی میباشد تمامی شرایط مرجوعی کالا در هر صورت لغو میشود

و طبق اعلام اتحادیه و اصناف الکترونیکی مرجوعی کالای فاقد گارانتی با توجه به قوانین، کم لم یکن تلقی شده  مگر در موارد خاص امکان تعویض کالا طبق نظر کارشناس فنی وبسایت وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی موژان

اصفهان ، خیابان چهارباغ عباسی مجتمع ایفل طبقه اول گالری موژان

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
//
تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی می باشد.
👋 سلام خوش آمدید